- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Wettelijke garantie
- FAQ
- Sitemap
- Geboortelijst bij Anneke & Janneke
- Openingsuren
Meest gestelde vragen:
Iets kopen van een geboortelijst
Ik vind een geboortelijst niet
Wij raden aan om zeker te controleren op het geboortekaartje of de schrijfwijze van de namen correct is.
Vind je het nog steeds niet? Aarzel niet om ons te contacteren!
Tijdens de openingsuren kan je ons steeds bereiken via de telefoon op het nummer 03.605.20.52.
Na de openingsuren of tijdens het weekend via mail naar [email protected].
Haal ik het cadeautje op of geven jullie het mee met de ouders?
Je hebt zowel online als in de winkel de keuze.
Je laat het ophalen in de winkel door de ouders. Je noteert online je naam en boodschap of wij doen dat in de winkel.
Je neemt het mee of komt het ophalen in de winkel na aankoop.
Kan ik een factuur krijgen?
Je kan inderdaad bij ons een factuur vragen van je aankoop.
In de winkel kan je dit aan ons melden voor je de betaling doet zodat we alle gegevens kunnen invullen.
Bij een online aankoop vul je de gegevens zelfstandig in.
Je ontvangt dit factuur via mail.
Heb je niets ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected] en we helpen je verder.
Een geboortelijst leggen
Wanneer leg ik best de geboortelijst?
Bij een eerste kindje raden we aan om zeker een twaalftal weken voor de verwachte geboortedatum een afspraak te maken of aan de online geboortelijst te beginnen. Bij een tweede, derde… kindje zit hier meer speling op aangezien je vaak de grote stukken al hebt. Een achttal weken is goed.
Heb ik een afspraak nodig?
Als je een geboortelijst wil leggen onder begeleiding heb je inderdaad een afspraak nodig. Wij raden dit enorm aan bij een lijst voor een eerste kindje. Je krijgt tijdens dit afspraakje een volledige tour in de wereld van baby’s zodat je bij alle producten die je nodig hebt de nodige uitleg krijgt. We hebben hier als doel om de perfecte basislijst samen te stellen. Na dit afspraakje heb je nog altijd de mogelijkheid om zelfstandig je lijst aan te vullen, online en/of in de winkel.
Bij een tweede of derde kindje is het niet persé nodig om dit onder begeleiding te doen, maar dit kan wel. We overlopen tijdens dit afspraakje de basis nog eens om te zien of bepaalde zaken vervangen moeten worden, om al een grotere autostoel te kiezen en ga zo maar verder. Heb je geen uitleg nodig? Spring gewoon eens binnen wanneer je tijd hebt of maak online je geboortelijst aan!
Kan ik ook vragen stellen als ik de lijst volledig online leg?
Natuurlijk! Geef al je vragen via mail door en we nemen voor jou de tijd om deze zo gedetailleerd mogelijk te beantwoorden. We kunnen op deze manier je ook helpen met het samenstellen van de lijst. We helpen graag!
Kan ik producten toevoegen die jullie niet op voorraad nemen?
Bij heel wat merken kan je inderdaad items in bestelling zetten die we zelf niet op voorraad nemen. Merken zoals Trixie, Baby’s Only, Koeka of Jollein hebben een heleboel producten in allerlei kleuren waaruit je kan kiezen. Deze kan je allemaal toevoegen op de lijst. Houd er wel rekening mee dat dit altijd producten met een aankoopverplichting zijn.
Kan ik op voorhand al spullen meenemen?
Bij een geboortelijst van minimum 2500 euro kan je een drietal weken voor de geboorte spullen t.w.v. 500 euro ophalen. Deze worden in gebruik gezet en kunnen nog gekocht worden door familie en vrienden. Je geeft deze items op voorhand via mail door zodat we een datum kunnen afspreken. Deze afhaling dient in de winkel te gebeuren. Deze items worden niet via de post opgestuurd.
Heb ik een aankoopverplichting?
We hebben een ruim assortiment aan stockproducten (vb Stokke Tripp Trapp, flesjes, bad, selectie modellen autostoelen, selectie kleuren wipstoel enz). Deze producten nemen we sowieso op voorraad en komen steeds zonder aankoopverplichting op de geboortelijst. Bij winkelproducten heb je de keuze om te reserveren of niet. Dit zijn producten uit de op dat moment huidige collecties die we in de winkel hebben liggen. Indien je producten reserveert, komen deze met een aankoopverplichting op de lijst. Anders niet. Grote stuks en producten op bestelling (vb kinderwagen, park, luiertafel…) zijn steeds met een aankoopverplichting. Enkel items zonder aankoopverplichting kunnen verwijderd worden van de lijst.
Kunnen cadeaubonnen op de lijst?
Ja, dat kan inderdaad. Vrienden en familie hebben altijd de mogelijkheid om een cadeaubon aan te kopen op de geboortelijst. Deze blijven 1 jaar geldig. Ze kunnen gebruikt worden voor jullie eigen geboortelijst (niet op andere geboortelijsten) of om na het afsluiten van de lijst te shoppen.
Mijn geboortelijst beheren
Kan ik online wijzigingen doen?
Op het geboortelijstenplatform kan je aanvragen om iets op je lijst te wijzigen of te verwijderen. Van zodra wij dit goedkeuren zal de wijziging plaatsvinden op de geboortelijst. Je hoeft ons hiervoor dus niet te mailen.
Kan ik mijn geboortelijst op voorhand online zetten?
Je beslist inderdaad helemaal zelf wanneer je de lijst online zet voor vrienden en familie. Je kan dit reeds op voorhand doen of pas bij de geboorte van je kapoen.
Kunnen familie en vrienden op voorhand iets reserveren?
Ja hoor! Ze kunnen dit zelf online op je geboortelijst doen of je kan het aan ons doorgeven via mail.
Kan ik favorieten aanduiden op de lijst?
Ja! Je kan sterretjes aanduiden bij je favoriete producten. Vrienden en familie vragen hier vaak ook naar dus we raden aan om dit zeker te doen.
Kan ik producten in delen zetten?
Je kan inderdaad producten in schijven opdelen. Wij raden aan om dit nog niet in het begin te doen om familie en vrienden de kans te geven om een duurder product volledig aan te kopen. Geraakt je lijst leger en blijven dure producten staan? Laat het dan in schijven zetten zodat mensen met een kleiner budget kunnen bijleggen.
Wanneer sluit ik de lijst best af?
Na een acht à tiental weken sluiten we de lijst af. Dit kan via mail of op afspraak in de winkel. Bij een minimum lijst van 750 euro met minimum 10 stuks krijg je een korting van 10% in de vorm van een kortingsbon op het totaalbedrag van de gekochte artikelen (uitz.: promoties, solden en cadeaubons).
Laat een reactie achter
Voor al je andere vragen
Bel ons
Lokaal tarief
Email ons
Social media
Socials